گواهینامه TÜV OHSAS 18001 شرکت صد صنعت

گواهینامه TÜV OHSAS 18001 استانداردی است مربوط به مدیریت حفظ ایمنی و بهداشت کارکنان سازمان.

اگر مایلید استاندارد کارکنان خود را به حداکثر مقدار ممکن برسانید و در همان حد نیز حفظ کنید، گواهینامه TÜV OHSAS 18001 بهترین گزینه برای شما محسوب می شود.

در ادامه اطلاعات جامع تری در مورد گواهینامه TÜV OHSAS 18001 و نحوه اخذ آن توسط شرکت صد صنعت، در اختیار شما قرار داده ایم.

گواهینامه TÜV OHSAS 18001

گواهینامه TÜV OHSAS 18001 چیست؟

همان طور که در بالا نیز اشاره کردیم، برای ایجاد و حفظ مدیریت بهداشت و ایمنی در شغل خود استاندارد OHSAS 18001 تعریف شده است.

این استاندارد شامل الزامات و فاکتورهایی است که با پیاده سازی آنها در محیط کاری، شرایط کاری و هم چنین ایمنی کاری، بهبود خواهد یافت.

این استاندارد، جزئی از استانداردهای OHSAS 18000 – OHSAS 18002 می باشد و به عنوان استاندارد بین المللی شناخته شده و رسمی، در جهت مدیریت ایمنی و بهداشت، در نظر گرفته شده است.

این استاندارد، خطرات مربوط به ایمنی هر شغل و بهداشت مشاغل مختلف را مورد بررسی قرار داده و بعد از شناسایی آنها، الزاماتی را برای کاهش و یا حذف آنها تعریف کرده است.

قابل ذکر است این استاندارد توسط سازمان بین المللی ایزو تعریف نشده است به همین علت از کلمه ایزو در کنار آن استفاده نمی شود.

OHSAS مخفف کلمات Occupational Health And Safety Assessment Series به معنی سری ارزیابی ایمنی و بهداشت حرفه ایی می باشد.

کسب گواهینامه OHSAS 18001

برای کسب گواهینامه OHSAS 18001 سه مرحله زیر گذرانده می شود:

  1. تجزیه و تحلیل
  2. ارزیابی رسمی
  3. صدور گواهینامه

مرحله اول ارزیابی اختیاری است، اما مرحله دوم ضرورت دستورالعمل های گواهینامه OHSAS 18001 را در سازمان شما مورد بررسی قرار خواهد داد.

اگر برای سازمان شما این گواهینامه نیاز باشد، الزامات و نحوه کنترل ها مورد بررسی قرار خواهند گرفت تا از تاثیرگذار واقع شدن آنها اطمینان کافی حاصل شود.

بعد از ارزیابی هایی کلی و رسمی، در صورتی که مراحل و شرایط مورد تایید واقع شوند، گواهینامه OHSAS 18001 برای سازمان، صادر خواهد شد.

هم اکنون تماس بگیرید
مشاورین و کارشناسان ما آماده پاسخگویی به تمام سوالات شما عزیزان هستند

مزایای اخذ استاندارد TÜV OHSAS 18001

کسب استاندارد TÜV OHSAS 18001، کنترل ریسکها محیط کاری و بهبود عملکرد کلی سازمان را به همراه خواهد داشت.

در زیر به بررسی اثرات مثبت اخذ این گواهینامه خواهیم پرداخت:

  • بهبود فرآیند کاری سازمان
  • افزایش ایمنی کارکنان
  • افزایش اعتبار سازمان در مقابل مشتریان
  • ایجاد قانونمندی در سازمان
  • کاهش خطرات موجود در محیط کار

گواهینامه TÜV OHSAS 18001 شرکت صد صنعت

شرکت تولیدی صد صنعت به عنوان اولین تولید کننده دستگاه های سنگبری در ایران برای ایجاد ایمنی و بهداشت در محیط کاری در جهت حفظ کارکنان به عنوان سرمایه اصلی شرکت، اقدام به دریافت گواهینامه TÜV OHSAS 18001 کرده است.

شرکت تولید صد صنعت، با رعایت تمامی دستوالعمل های ایمنی و بهداشتی و در اختیار گذاشتن وسایل ایمنی و بهداشتی لازم، اقدامات مفیدی در جهت حفظ این گواهینامه انجام داده است.

هم چنین با برگذاری معاینات پزشکی به صورت دوره ای و مداوم، برای هر یک از پرسنل خود پرونده ای پزشکی آماده کرده است.

فعالیت های شرکت تولیدی صد صنعت، در راستای استقرار و دریافت گواهینامه OHSAS 18001، شرکت را موفق به کسب این گواهینامه، پس از گذراندن فرآیند ممیزی بر اساس قواعد بین المللی IAF توسط شرکت TÜV آلمان تحت اعتباردهی TGA، کرده است.

قابل ذکر است شرکت صد صنعت با کسب کواهینامه های OHSAS 18001 در کنار ISO 9001 و ISO 14001، موفق به ایجاد مدیریتی یکپارچه در محیط کاری و شرکت شده است.

برای بررسی دقیق تر و کسب اطلاعات بیشتر به لینک های زیر مراجعه فرمایید.

دستگاه سنگبری قابل حمل صدصنعت

دستگاه برش سنگ قابل حمل صدصنعت

دستگاه سنگبری کارگاهی صد صنعت

دستگاه سنگبری کارگاهی صد صنعت