درخواست نمایندگی

فرم درخواست نمایندگی و عاملیت مجاز فروش / خدمات و پشتیبانی محصولات شرکت تولیدی صد صنعت

درخواست نمایندگی فروش  /  خدمات و پشتیبانی ( خدمات پس از فروش ) محصولات شــرکت صد صنعت  از جــمــلـــه دستگاه سنگبری ، انــواع سنگبری (  قابل حمل و کارگاهی  ) و اره نواری فولاد بر صد صنعت را می توانید با تکمیل فرم درخواست نمایندگی در همین صفحه ، برای واحد مربوطه ارسال نموده و منتظر پاسخ شرکت نسبت به درخواست نمایندگی خود باشید. تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی می تواند این درخواست را به شرکت صد صنعت ارائه نمایند. صد صنعت دو گروه کلی دستگاه سنگبری قابل حمل و دستگاه سنگبری کارگاهی را تولید می کند.
در نهایت واحد امور نمایندگان شرکت صد صنعت پس از بررسی شرایط لازم با افراد واجد شرایط هماهنگی های لازم ، جهت شرکت در جلسه حضوری را انجام داده و متقاضی محترم به همراه مدارک و اسناد مورد درخواست که توسط واحد امور نمایندگان به ایشان اعلام می شود در محل شرکت صد صنعت حاضر شده و جلسات اولیه جهت عقد قرارداد را برگزار می نمایند.

پس از برگزاری این جلسات و بازبینی محیط و مکان مورد نظر و طی تمامی مراحل توسط کارشناسان صد صنعت قرارداد همکاری فی مابین عقد و به متقاضی نمایندگی فروش محصولات صد صنعت / خدمات و پشتیبانی دستگاه های سنگبری قابل حمل و کارگاهی و اره نواری فولاد بر صد صنعت گواهینامه نمایندگی اعطا خواهد شد.

تمامی فعالان و افراد مجرب در زمینه فروش و خدمات پس از فروش ماشین آلات و ابزارهای صنعت ساختمان می توانند با توجه با سابقه شغلی ، محیط و مکان مورد نظر خود ، در ابتدا امکان سنجی لازم را انجام داده و در صورتیکه احساس کردند می توانند درخواست نمایندگی فروش / خدمات و پشتیبانی محصولات صد صنعت را نمایند ، نسبت به پر کردن فرم زیر اقدام لازم را انجام دهند.

پس از تکمیل اطلاعات مورد نیاز ، مشخصات متقاضی به بانک اطلاعاتی امور نمایندگان شرکت تولیدی صد صنعت منتقل شده و پس از بررسی های لازم در صورت تاییدیه این واحد اقدامات بعدی به صورت مرحله به مرحله ، جهت شرکت در مصاحبه حضوری انجام خواهد شد.

امور نمایندگان شرکت تولیدی صد صنعت

در ادامه شما را به مطالعه برخی از پرسش هایی که ممکن است برای شما پیش بیاید ، دعوت می کنیم.

فروش انواع دستگاه های سنگبری قابل حمل و کارگاهی و همچنین دستگاه اره نواری فولادبر صد صنعت و خدمات پس از فروش آن به صورت عمده و در تیراژ بالا مستلزم عقد قرارداد نمایندگی معتبر با شرکت تولیدی صد صنعت می باشد. در غیر اینصورت شما نمی توانید تعداد زیادی دستگاه تهیه و اقدام به فروش آن نمایید.

صد در صد یکی از مهمترین مزایای آن بهره مندی از مزایای ریالی این گواهینامه می باشد. قاعدتا دارنده این گواهینامه به عنوان عاملیت مجاز فروش و یا تعمیرات و پشتیبانی صد صنعت شناخته شده و دیگر مانند مشتریان عادی با ایشان در مورد خرید دستگاه های سنگبری و اره نواری صد صنعت محاسبه مالی نخواهد شد ، بلکه ایشان می توانند از درصد تخفیف ویژه نمایندگان استفاده نمایند.

باید در این مورد توضیح داده شود که هر شخص حقیقی یا حقوقی می تواند اقدام به خرید عمده دستگاه سنگبری و اره نواری شرکت صد صنعت نماید و درصد تخفیف خرید عمده محصولات ما بهره ببرند اما باید این نکته را هم قبول کنیم که این درصد تخفیف به نسبت درصد تخفیف نماینده رسمی شرکت صد صنعت متفاوت خواهد بود.

بله این امکان وجود دارد اما به نظر شما خرید با قیمت مصرف کننده و یا درصد تخفیفی که برای خریداران عمده لحاظ می شود و فروش آن با قیمت بالاتر برای شما امنیت شغلی و حاشیه سود ایجاد می کند ؟

در اینجا باید پاسخ داده شود که خیر با توجه به یکسان بودن قیمت شرکت صد صنعت و رقابتی که در بین نمایندگان فروش این شرکت وجود دارد قاعدتا قیمت بالاتر از این دو به هیچ عنوان حاشیه امنی برای فروش و سود شما ایجاد نخواهد کرد.

در این رابطه باید اشاره شود که هرگونه خدمات پشتیبانی و فنی نیاز به یکسری دانسته ها و مهارتهای فنی دارد که البته در این میان متقاضیان این مورد پس از احراز هویت و نهایی شدن قرارداد ایشان در محل کارخانه آموزش های لازم و تخصصی در مورد دستگاه های سنگبری و اره نواری فولاد بر صد صنعت را خواهند دید.

با توجه به ترافیک کاری واحد امور نمایندگان و مسائل جانبی ، زمان دقیق بررسی اطلاعات شما اصلا قابل پیش بینی نخواهد بود ولی این پروسه نهایتا طی مدت زمان نهایتا ۱۰ روز کاری به نتیجه خواهد رسید. اما شما می توانید از طریق راه های ارتباطی قید شده در صفحه ارتباط با ما و یا ارسال پیام مستقیم از طریق سایت از مرحله کار خود مطلع شوید.

فرم درخواست نمایندگی به صورت عمومی بوده و تمامی شرکتها جهت بررسی درخواست متقاضی به اطلاعات این فرم نیاز دارند.

با این وجود شرکت تولیدی صد صنعت این اطمینان را به متقاضی خواهد داد که تمامی اطلاعات ثبت شده نزد این شرکت به صورت محرمانه خواهد بود

فرم درخواست نمایندگی فروش / خدمات و پشتیبانی محصولات شرکت صد صنعت

  • Max. file size: 2 MB.
  • Accepted file types: jpg, pdf, Max. file size: 5 MB.
  • Accepted file types: jpg, pdf, Max. file size: 5 MB.
  • Accepted file types: jpg, pdf, Max. file size: 5 MB.
  • Accepted file types: jpg, pdf, Max. file size: 5 MB.
  • Accepted file types: jpg, pdf, Max. file size: 5 MB.
  • Accepted file types: jpg, Max. file size: 2 MB.