ارتباط با ما

با ما در ارتباط باشید

ایده ایی در نظر دارید ، انتقاد یا پیشنهادی در مورد عملکرد و یا محصولات شرکت تولیدی صد صنعت می خواهید ارائه نمایید.

شرکت تولیدی صد صنعت اولین تولید کننده انواع دستگاه سنگبری در ایران، همواره بر این اصل اعتقاد دارد که بهترین تبلیغ برای کسب و کار این شرکت ، داشتن مشتریان دلسوز و واقع گرا می باشد که همواره در کنار این مجموعه حضور داشته و می توانند عیوب ما برای رفع آنها و حسن های ما را برای بیشتر کردن آنها به ما اعلام نمایند. اگر ایرادی در محصولات و یا عملکرد های وابسته آن مشاهده می کنند و ایده ایی برای آن دارند به شرکت تولیدی صد صنعت اطلاع داده تا در موارد بعدی تمامی آنها را رعایت و اعمال کنیم. صد صنعت دو گروه کلی دستگاه سنگبری قابل حمل و دستگاه سنگبری کارگاهی را تولید می کند.

به همین خاطر از طریق این صفحه و فرم موجود در آن و همچنین اعلام تمامی راه های ارتباطی با شرکت تولیدی صد صنعت این امکان را برای شما مشتریان محترم برقرار نموده تا بتوانید به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید ، ارتباط با ما از طریق این صفحه و فرم موجود به صورت مستقیم در اختیار مدیریت مجموعه قرار خواهد گرفت و به شما این اطمینان داده خواهد شد ، پس از بررسی پیام های شما و در صورت نیاز در اولین فرصت ممکن با شما از طریق اطلاعاتی که برای ما ذکر نموده اید در ارتباط باشیم.

همچنین می توانید از طریق تمامی راه های ارتباطی ذکر شده در این صفحه با تمامی واحد های شرکت تولیدی صد صنعت در ارتباط باشید.

با ما در ارتباط باشید

راه های ارتباط با صد صنعت