استخدام

درخواست استخدام نیرو در شرکت تولیدی صد صنعت

شرکت صد صنعت اولین تولید کننده انواع دستگاه سنگبری در ایران، از تمامی فعالان و پرسنل مجرب در زمینه صنعت ساخت ماشین آلات صنعتی می توانند با توجه حرفه و سابقه مخصوص به خود، نسبت به پر کردن فرم زیر اقدام نمایند. صد صنعت دو گروه کلی دستگاه سنگبری قابل حمل و دستگاه سنگبری کارگاهی را تولید می کند.
پس از تکمیل اطلاعات مورد نیاز ، مشخصات متقاضی به بانک اطلاعاتی HR ( منابع انسانی )  شرکت تولیدی صد صنعت منتقل شده و پس از بررسی های لازم در صورت نیاز به حرفه و تجربه متقاضی ، جهت شرکت در مصاحبه حضوری دعوت خواهد شد.

واحد نیروی انسانی شرکت تولیدی صد صنعت

در ادامه شما را به مطالعه برخی از پرسش هایی که ممکن است برای شما پیش بیاید ، دعوت می کنیم.

از آنجایی که صنعت در کشورهای در حال توسعه در حال پیشرفت می باشد نیروی مجرب کار در این تفکر بوده که همیشه باید در فضایی مشغول به کار شود که اولا دانش و سطح تجربه پرسنل برای ایشان مهم باشد ( بر همین اساس نیروی کار آن مجموعه دارای رتبه کاری خواهد شد ) و دوم اینکه آن مجموعه بر این اساس و تفکر باشد که دانش پرسنل آن ، باید هر روزه افزایش یابد چون در همین حالت است که آن مجموعه نیز پیشرفت نموده و کسر خطاهای انسانی ، عدم نیاز به آزمون و خطا ، کسر دور ریز و هدر رفت منابع و مواد اولیه ، خلاقیت و نوآوری ، رشد در بازار هدف و ……. در آن به وجود خواهد آمد.

از همین رو شرکت تولیدی صد صنعت که اولین و تنها تولید کننده دستگاه های برش سنگ – کاشی و سرامیک و دستگاه های اره نواری فولادبر استانداد در ایران می باشد در نظر دارد تا با بکار گماردن نیروی های با تجربه و دانش کافی در هر زمینه از فعالیت های خود اعم از تولید – فروش – پشتیبانی و خدمات – انبارداری – رنگ کاری – فلز کاری – ماشین کاری و ….. باعث پیشرفت این مجموعه در ایران – خاورمیانه و بازارهای هدف صادراتی خود شود.

خیر ، این یک فرم عمومی بوده و هر شخص حقیقی جویای کار می تواند آنرا تکمیل و برای ما ارسال نماید.

تکمیل این فرم فقط به منزله ارائه درخواست همکاری از طرف شما به شرکت تولیدی صد صنعت می باشد.

برای پاسخ به این پرسش می توانید به این صفحه مراجعه نمایید.

پس از اینکه متقاضی این فرم را تکمیل نماید ، تمامی اطلاعات مندرج ، در پایگاه داده شرکت تولیدی صد صنعت ثبت و سریعا به واحد منابع انسانی ارجاع داده خواهد شد و پس از بررسی های لازم از سوی این واحد ، در صورت نیاز به شغل درخواستی متقاضی جهت شرکت در مصاحبه حضوری در محل شرکت تولیدی صد صنعت تماس گرفته خواهد شد.

باید گفت که در ابتدا ، بله

ابتدا زمینه شغلی درخواست شده از سوی متقاضی بررسی خواهد شد ، در صورتی که شرکت تولیدی صد صنعت در آن زمینه نیاز به همکاری نداشته باشد ، با توجه به سایقه کاری ، تخصص و مهارت های دیگر و تحصیلات ایشان در صورت نیاز در واحد های دیگر مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

فرم استخدام به صورت عمومی بوده و تمامی شرکتها جهت جذب و بررسی نیروی انسانی به اطلاعات این فرم نیاز دارند.

با این وجود شرکت تولیدی صد صنعت این اطمینان را به متقاضی خواهد داد که تمامی اطلاعات ثبت شده نزد این شرکت به صورت محرمانه خواهد بود.

فرم درخواست همکاری با شرکت تولیدی صد صنعت

  • Accepted file types: jpg, pdf, Max. file size: 5 MB.
  • Accepted file types: jpg, Max. file size: 2 MB.